شنبه ۳ آذر
مرگ شعری از احسان صدوقی یزدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۱۲۶۲۰۸
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر احسان صدوقی یزدی
آخرین اشعار ناب احسان صدوقی یزدی
|
مرگ ای آغوش امن از اضطراب
سویم و آی و لحظه ای با من بخواب
صبحدم نور ی بتابان بر برم
بعد آن بنشین به بالای سرم
هرگز از العفو هایم رخ مباز
بیم دارم از مکافات نماز
هر که آمد ضجه زد یارم مبر
طعنه ای زن نیشخندی بی ثمر
چشم هایم باز باشد اندکی
تا ببینم اشکهای زورکی
هر که مدحمگفت را از خودبِران
هرکه بد میگفت را قدرش بدان
گر شنیدی صحبت ازایکاش ها
گو که خندانم کشند نقاشها
هر که گفت او را مسلمان ی بخوان
تکه حلوایی به دستش ده ، بِران
بعد از آن صورتگریهای عجیب
گو برون آرند خنجر ها زجیب
پیکر بی جان من قوت و غذاست
صید وصیاد هر دورا حکم بقاست
پیکر بی جان من از من تهیست
آنچه از من یادگارست ماندنیست
چند روزی بعد از این جوش و خروش
بر سرای آخرم سنگی بپوش
روی این سنگ سفید و خوش تراش
گاه گاهی جرعه از آبی بپاش
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانو و سپاس از توجهتون | |
|
درود برشما و سپاس از توجهتون🌹🌹🌹🙏 | |
|
درود برشما و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
"یا فاطمه من عقده دل وا نکردم
گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم"
شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه را
تسلیت عرض مینمایم