جنون که
سُراغت آمد
آدرس مرا بده
هیچ کس غیر ازمن
در جای تو نمیخوابد.
بداهه23/5/67 لندن-انگلستان
سروان و اعضای خوب سایت شعرناب میلاد فرخنده مولا علی ولید کعبه حیدر کرار ع را به شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم هر روزتان شادی و شادکامی باشد.
خادم شما و اهل قلم سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)