شنبه ۳ آذر
سرود تنهایی شعری از آگرین یوسفی
از دفتر بِرکه و مآه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۱۲۵۹۷۰
بازدید : ۲۷۴ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب آگرین یوسفی
|
بس است عاشقی
باران نمیبارد
سرود تنهایی را فریاد
بزن.
#آگرین_یوسفی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم مهربون از حضورتون زنده باشید 😍😍😍😍😍😍😍🌻🌻🌻🌼🌼🌼🍂🍂🍂🍂🌿🌿😍😍 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
فداتون ❤❤❤ | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
عشق جان 😍😘❤❤❤ | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
استاد جان سلامت باشید 🌻😍😍🌻🌼🍂🌿 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
سپاسگزارم زنده باشید 😍😍🌻🌻🌿🍂🌼🌿🌻🌻 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
فداتون بشم مهربانو جانم ❤❤❤ | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
😍😍🌻🌻🍂🍂🌼 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
فدای شما استاد جانم 😍🌻😍🌻🌿😊🌼🌼 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
ممنونم از همراهی شما گرانقدر 😍🌻😍🌻😍🌻🌿🌼🍂 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
سپاسگزارم 😍🌻😍🌻😍 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
سپاسگزارم 🌻🌻😍😍 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
ممنونم از شما همراه همیشگی مهربان 🌻🌻🌻😍😍🌿😊🍂🌼 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
مهربانو جانم عشق جان ❤❤❤❤❤ | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
|
سپاسگزارم از شما عزیز 🌻🌻😍😍😍🌻🌼🍂🌿 | |
|
🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴🪴🪴🌷🌷🌷🪴
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.