جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
کوچه ها پر میشد از فصل خزون
تیره میشد باز دوباره آسمون
باد پاییز اون طرف رو شاخه ها
با پرستوهای دور از آشیون
میگفت از آغاز دردی در غروب
میسرود از کوچ سردی در غروب
پشت پَرچین لا به لای قصه ها
مینوشت از شعر مردی در غروب
کوچه ها پر میشد از دلواپسی
پشت پرچین غصه های تازه بود
باز دوباره بغض ابرا میشکست
گریه ی پاییز چه بی اندازه بود
تو با لبخندی شبیه قاصدک
میرسیدی از کنار شاخه ها
میسرودی شعری از فصل بهار
واسه نسل داغدار شاخه ها
کوچه ها پر میشدن از شعر تو
پر شِکوه میشدم تنگ غروب
میرسیدی پر بشه از عشق تو
بگذرم من از دل سنگ غروب
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود جناب بدری بزرگوار