دوشنبه ۲۸ آبان
نقاب شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۰ شماره ثبت ۱۲۵۷۵۸
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
چه شیرها که پای سیخ و سنگ دیده ام
میانِ کوچه ها بسی پلنگ دیده ام
همه فقط به فکرِ جسم و روح و شادی اند
درونِ پارک ها فقط سرنگ دیده ام
نجیب و پاک دست، بی بخار و چلمن است
کثیف و حقه باز را زرنگ دیده ام
دروغ بی مزاحمت به تاخت می رود
نبوغ را اسیرِ چشمِ تنگ دیده ام
مریض های باطنی عزیزِ مجلسند
خلوص و درک را گناه و ننگ دیده ام
نه! موی لایِ درزِ شهرِ ما نمی رود
نقاب های عاقل و قشنگ دیده ام
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
💐💐💐 خانم عجم
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم حسین زاده
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای محمدی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای خوشرو
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم شاهزاده
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای استکی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای اکرمی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای ترکاشوند
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای انصاری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم زند
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای مهدی پور
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای نظری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای صدقی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای مدهوش
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم معادی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای نجفی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم آهنگران
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای هاشمی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای انصاری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای آشوب
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای جهان آرا
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم آفاق
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود