جمعه ۱۱ آبان
خواب شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۱۲۵۵۹
بازدید : ۱۰۵۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
آن قدر می سرایمت
آن قدر برایت می نویسم
آن قدر برایت می خوانم
آن قدرنقشت رامی کشم
که سنگ هم خسته شود
آن قدر خوابت را می بینم
تا خیال ها بر آشوبند
تا رازم را بدانی
و رنگ خواب هایم را
و راز بیدار شدنم را
میان رویاهای ارغوانی
و خیابان های غرق رنگ
کاش می شد
کاش می شد
در اقیانوس اشک هایت غرق می شد
و قهرهایت با سایه
و ناز هایت با غم سرودن
تو سهم آبی
از زلالیت
و من بهره ای از تفت تابستان
لرزش دست هایت
و تردیدهای فردا
همراه دلواپسی پرواز
از ابد تا ازل
می نویسم
از ازل تا ابد
رنگ کردم
رنگ روسری هایت
در لحظات بارانی وداع
تولد رنگین کمان را را جشن گرفتند
سایه های بی افتاب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.