جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
کاش تنها تو فقط خواسته ی من بودی
باب میل من و دل باخته ی من بودی
هر اشارت که به ابروی تو پیدا میشد
مقصدش چشم من ،انگاشته ی من بودی
دین و دل را به هم آمیخته ات من بودم
زیر پا هر چه زدل ریخته ات من بودم
همچو یک قالی دست بافته ی نیمه تمام
بر سر دار ، دل آویخته ات من بودم
کاش دانشکده آموخته ی من بودی
ز وفا مایه ی اندوخته ی من بودی
کاش تنها ز میان همه ی مدعیان
مهربان با من و دل سوخته ی من بودی
《 مریم رحمتی پویا》
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنون از محبتتون | |
|
سلام و هزاران درود ممنون از محبتتون زنده باشید و پایدار | |
|
سلام و درود ممنون از محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود