پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
آمــدی ای غــــزل نــاب، به مهمـــانیِ من
پر شد از عطر خوشت، خلوتِ پنهانیِ من
روز میـــلاد تو شد، بارشِ نور و لبخنــد
چه مبـــارک قــدمــی دلبــــرِ"آبانیِ" من
غیر تو هیچ کسی محــرم این شعر نشد
به جز آن شوق که بارید به حیرانیِ من
آخــــرِ فاصــله ها کاش رسیــدن باشــد
تا که آرام شـــود این دل طـوفـــانی من
مهــر مـی بارد از این مصـرع پایانی من
چه مبـارک قــدمــی دلبـــــرِ "آبانی" من
#بهــــاره_طـــــلایــی
#مهـــربان_دوست_آبانی_زادروزت_فرخنده💥💥🌺🌺
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت شاهزاده خانوم مهربانم سپاس مهرتون، نوش احساستون ❤❤❤🙏🙏 | |
|
درودها ادیب ارجمند عااالی وجودید، سپاسگزارم
🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
سپاس از توجهتون بزرگمهر🙏🙏🌹 | |
|
درود و سپاس جناب جاویدان سپاسگزارم🙏🙏🌹 | |
|
درودها گرامی، زیبانگاهید، سپاس
🙏🙏🌹🌹 | |
|
جناب کاظمی درود و سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود ادیب ارجمند، سپاس مهرتون
🙏🙏🌹🌹 | |
|
سپاس و درود ادیب بزرگوار زیبانگاهید 🙏🙏🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تولدشون مبارک 🎂🎉
غزل شیرین و دلچسبی بود.. و بااحساس
درود بااانو طلایی عزیزم