جمعه ۲ آذر
مسافر کجایی؟ شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۱۲۵۴۳۵
بازدید : ۷۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
......مسافر کجایی.....
آخرین بار که دیدمت
دانه برفی بودی
رها شده از ابر
ای کاش به زمین نرسی
که آب می شوی
و در گل
غوطه ور
یا که
دسته ای عزادار
با چکمه های خشن
تابوت بر دست
به سوری گورستان
پای بر صورتت
خواهند نهاد
و یا
زیر
چرخ تانک به گل نشسته
به این سو و آن سو
پرتاپ خواهی شد
و یا بر
رشته های چرم شلاق
خواهی نشت
و یا بر
پشت مظلومی
خواهی تاخت
تا استخوانش را
خرد کنند
پس
یا نبار
یا اگر می باری
بدان
مسافر کجایی؟
سیاوش دریابار بیست سوم آبان چهارصد دو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.