جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
صدایِ پای یه عابر
میاد از کوچه ی بالا
همه ی اهل ِ محله
می نشینن به تماشا
صدایِ یه مرد عاشق
می پیچه تو عمق ِ کوچه
میخونه : کی که میگه !؟
همه عشق ها پوچ ِ پوچه !!
: اگه عشق میون نباشه
کی شبا زود میره خونه؟
کی به یار میگه عزیزم؟
به موهاش میزنه شونه!
وقتی عشق میون نباشه
کسی نیس یار و ببوسه
صورت گل توی آینه
همیشه خشک و عبوسه
دنیای بیدل و بیحال
میشه وحشی عین ِ جنگل
دنیای بی یار و بوسه
پر میشه از خس و انگل
اگه عشق میون نباشه
کی شبا زود میره خونه؟
کی به یار میگه عزیزم؟
به موهاش میزنه شونه!
برو ای آدم ِ سنگی !
کاش میشد عشق و بفهمی
واسه اینه که نداری
تو از این دنیا یه سهمی
برو ای آدم سنگی !
ای که عاشقی ندیدی
تو به معنی بزرگ ِ
دل ِ عاشق نرسیدی
اگه عشق میون نباشه
کی شبا زود میره خونه؟
کی به یار میگه عزیزم؟
به موهاش میزنه شونه!
|