جمعه ۲ آذر
گره ی کور شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۱۲۵۳۰۱
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۲۴
|
|
شادی را ،لبخند،را عشق رااا
گره ی کور بزن به لحظاتت
امید را، وفا را سنجاق کن به سینه ات
در دورانی که دگر خبر از عشق و صفا نیست
تو کبوتر نامه رسان باش
عشق را برسان به مردمان کور دل
صفا را برسان به دیار بی مهران
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بانوی گرانقدرم
سپاسگزارم نگاهتان زیباس پاینده باشید.
🙇♀️💐💐💐 | |
|
سپاسمند نگاه پر مهرتان هستم بزرگوار
💐💐💐💐💐 | |
|
درود بزرگوار زیلا نگاهید مستدام باشید💐💐🍁 | |
|
سلام استاد گرانمایه
سپاسمند نگاه و توجه شما هستم
مستدام باشید
💐💐💐💐🙇♀️ | |
|
سلام و عرض ادب و احترام سپاسمند نگاهتان هستم زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب شاعر توانمند
مچکرم 🙇♀️🙇♀️💐💐 | |
|
درود بزرگوار زنده باشید💐🍁🙇♀️ | |
|
درود بر شما پاینده باشید💐💐 | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار💐🍁🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار
سپاسگزارم زیبا نگاهید💐💐💐 | |
|
دورد شاعر بزرگوار زیبا نگاهید💐💐 | |
|
درود و عرض ارادت استاد گران قدر
سپاسمند نگاه و توجه شما هستم💐💐🙇♀️🙇♀️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نازنین بانو زیبا اندیشیدید زندهباشید