مــیبینم که آمــــــدهای و از ســازش مـیگویی
از فرصـــــــــت تـــازه و ز راه نـــو مـیگویی
آمـــــدهای و مـــرا عــــــزیــزتـر مــــــیداری
"مـن نـدانــــــــســتم قــدر تــو را" مــــیگـویی
نبودنم را درد مــــــیدانی و اشـــک مـــیریزی
"بـــرگرد تا دوبـــاره بسازیم و بمانیم" میگویی
دیــگر نـخواهی رفت، قول مـــــردانه مــیدهی
باور نـــمیکنم، مــثل ســــگ دروغ مـــیگـویی
اـین هــشـتمین بار شـــــد که خـواهــش کـردی
میدانی نمـیمانم و با این حـــال باز مـیگـویی
مــثل روز روشــــن بـود کـــه خــــواهی آمــد
"هیـــچـکس برای مـــن، تـو نــشد" مــیگــویی
نـــــبـودنــت نــه و حــال بــودنـــت درد اسـت
"درستش میکنم، کمی زمــان بـده" مــیگــویی
خـــسته و دلــمردهام کـــردی و پــررو پــررو
"در چـــشم من همهطـــــورقشنگی" مــیگویی
نگـــفتی در زمانـــــش، نــبودی در مــــــکانش
حال چه فایده؟ من نیستم و تو با خود میگویی
درودبرشمابانوی عزیز
خوش آمدید به جمع ناب