پنجشنبه ۱ آذر
پوست کُن مرا... شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۱۲۵۰۰
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
زردی ِ گونه هایم را نبین
پوست کُن مرا
چون پرتقالی توُسُرخ ؛
خونین...
هسته ام ، تلخ
با لفافی ، سخت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.