جمعه ۲ آذر
ارامش محض شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۱۲۴۹۸۳
بازدید : ۱۳۱ | نظرات : ۱۷
|
|
طبیعت و آرامش بی وصفش
صدای پرندگان سرمست در دور دست
آوای سارها،چکاوک ها،مرغ مینا
جنگل مه گرفته ی بی قرار
غرور درختان ،سرو و کاج و افرا
اکسیژن خالص از جنس خداوند
جانی دوباره می بخشد بر کالبد نحیفت
در خودت گم میشوی، محو میشوی
در بوم بی نظیر و پر از راز طبیعت.
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار زنده باشید | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار سپاسمندم زیبا نگاهید | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما شاعر گرانقدر سپاسگزار توجه و نگاه پر مهرتان هستم | |
|
درود شاعر بزرگوارزنده باشید زیبا نگاهید سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس شاعر گرانقدر زیبا نگاهید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.