يکشنبه ۴ آذر
باید عاشقی را نقاشی کنم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۰۵ شماره ثبت ۱۲۴۷۷۸
بازدید : ۱۱۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
باید عاشقی را نقاشی کنم
حالم یه حالی میخواد ،
که با آن عاشقی کنم
حالم یه حالتی بس عالی میخواد ،
که با آن ، نقاشی کنم
دلم میخواد ، هُول بزنم ،
بسوی خیری پس از خیر
حتی بهرِ کسبِ بیشترِ ثواب ،
به نوعی کلّاشی کنم
دلم میخواد
فرشِ قرمزی پَهن کنم
زیر قدمهای خُدام
یکریز فرّاشی کنم
ردّ آنهمه قدمهایش ببوسم
حتی ، اگر ابلیس زبان نفهم ،
سرِ راهم سبز شود ،
به او از ته وجود ،
فحّاشی کنم
گویند اِشکالی ندارد ،
مظلوم ، فریاد بزند
نعره میکشم ،
به لطفِ فریادِ قلم
سر و سامانی گرفته حالِ من ،
پس از فریادی عظیم
همه آلاتِ قشنگِ موسیقی هم ،
بهرِ نقاشی مهیاست
حالم خوبست
خوبِ خوبِ خوب
حتی ، بهتر از خوب !
باید عاشقی را نقاشی کنم
بهمن بیدقی 1402/7/11
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای نجفی گرانقدر محبت دارید سپاس بیکران از مهر بیکران شما شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر محبت دارید سپاس بیکران از مهر بیکران شما شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا به دل نشست..