سه شنبه ۶ آذر
خاطره شعری از هدی احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۲۷ شماره ثبت ۱۲۴۷۷۵
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب هدی احمدی
|
روزی میرسد که در خاطره ها من بزرگترین اشتباه تو باشم و تو زیباترین اتفاق من
من درد باشم و تو سرد
من سکوت باشم و تو فریاد
روزی من از دیار قلبت کوچ میکنم و تو در میان قلبم تا آخرین ضربان اتراق میکنی
روزی که تو مرا ازیاد خواهی برد ، من زمین و زمان را به هم میدوزم تا لحظه ای تو از خاطرم محو نشوی
تو را در شعرها جان میدهم ، هزار اسم زیبا میخوانمت ، تا کسی نتواند بهتر از من تو را بنامد
تو را نفس میکشم ، میان ثانیه های ساعت روزگارم میستایمت
افتخار میکنم به عشق بزرگی که در سینه ام پنهان کرده ام و به واژه فریادش میکنم
✍هدی احمدی
|
نقدها و نظرات
|
درود واحترام ادیب زرین قلم خوشحالم که درجمع شماهنرمندان هستم 🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
به مهرخوانده اید عزیز زرین قلم 🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
💙💙💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
💐💐💐💐💐💐
🌼🌼🌼🌼
💟💟💟
❤️❤️
❤️