دوشنبه ۲۸ آبان
و رشت شعری از سید امجد موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۱۲۴۵۸۰
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سید امجد موسوی
|
باران مورب
کوچه های نمور
و من
بی قرار قرار تو
پای درختان بلند پارک شهر
یادت هست گفتم
به هوای مهرماه رشت اعتباری نیست
گفتم این ابرهای سیاه تودرتو
وعده باران نمی دهند
تا صبح زمین و زمان را به هم می ریزند
گفتی نه
خیالت تخت ...
من از باران نمی ترسیدم
من از بهانه های تو در روزهای بارانی می ترسم
چترم خراب بود نیامدم
سرمه چشمهایم به هم می ریخت نیامدم
من از این بهانه ها می ترسم
تو نیامدی
بر دلم اما
خیال تخت گفتنت سنگینی می کند ...
رشت ... سید امجد موسوی دیزکوهی
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.