سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    رباعی

    شعری از

    اعظم کریمی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۱۲۴۵۲۲
      بازدید : ۱۳۹   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اعظم کریمی

    بین دو عدم تو استوایم شده‌ای
    شیرازه‌ی دفتر دعایم شده‌ای
    گفتند نگو ولی خدا هم فهمید
    آن‌قدر عزیزی که خدایم شده‌ای!
     
    اعظم کریمی
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
    خندانک
    درود برشما بانوی عزیز خندانک
    بسیارزیبابود خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۵
    خندانک خندانک
    شاهزاده خانوم
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۷
    عالی عالی عالی با طعم پرتغالی خندانک خندانک
    درود بانوی عزیز خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲
    سروده بسیار زیبایی بود
    بانوی بزرگوار
    موفق باشید .
    خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶
    شعرزیبایی بود
    همیشه برقرارباشید
    شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    آرزو عباسی ( پاییزه)
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
    سلام و درود بر شمابانو کریمی عزیز، ادیبه‌ی گرامی ناب خندانک خندانک
    مانا و نویسا باشید به مهر خندانک خندانک
    محمد محمدنژاد(آشوب)
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۹
    درود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    جواد کاظمی نیک
    شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۲
    درودبرشما زیبابود 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌺🌺🌺🌺🌺
    🪻🪻🪻🪻
    🌼🌼🌼
    🥀🥀
    💮
    ساسان نجفی(سراب)
    يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷
    درود بر شما بانوی گرامی..
    زیبا به دل نشست..
    خندانک خندانک
    عارف افشاری  (جاوید الف)
    يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۰
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0