ترانه ی مشترک من و دوست ترانه سرایم اقای هادی صمد پور
عبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور
میخام چشای خسته مو / رو سینه ی ابر بذارم
تا وقتی که دورم ازت / راحت و آروم ببارم
نمیدونی که این روزا / سره خودم چی میارم
روزی هزار بار می میرم /یه لحظه آروم ندارم
....
عمرتو پام تلف نکن / خوب میدونی مسافرم
با اشکات ازارم نده / عزیز من بذار برم
بذار برم که اینروزا / بدجوری از چش افتادم
یه کاری کردی آخرش / تن به جدایی مون دادم
....
اگه که من حرفی زدم / به خاطر خودمو توس
می بینی اختلافی هس / باید اونو دوتایی شس(شست)
اینجوری از رفتن نگو / باید بمونی تو پیشم
تو رو خدا یه درصدم / فک کن که من چی میکشم
....
دارم می سوزم از کارات / شبیه برج آتیشم
هیزم رو آتیشم نریز / اینقد نگو بمون پیشم
بخاطر خودمو توس / میخام که تنهات بذارم
نمونده دیگه راهی که / بخام جلو پات بذارم
....
نگاتو از چشام نگیر /بغضمو هق هق میکنم
به جون تو قسم گلم / اگه بری دق میکنم
خونه ی عاشقی مونو / رو سرمون خراب نکن
میدونم دلخوری ازم / عشقمونو جواب نکن
....
اینقد حباب غصه رو / دور چشام حلقه نکن
می مونم پیشت عزیزم / بسه دیگه گریه نکن
خوب میدونی دوستت دارم / محاله از پیشت برم
صورت نازنینتو / بذار رو صورت ترم
....