جمعه ۲ آذر
عادت دارم شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۱ شماره ثبت ۱۲۴۲۲۲
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
........عادت دارم.......
من به دستهای
سرد و یخ زده
پوستها تاول زده
شهر
عادت دارم
من به آهن های
زنگ زده
درخت های خشک شده
آدم های وحشت زده
عادت دارم
من به درمانهای دروغین
به رنجهای عطر آگین
به بیمارهای شرمگین
عادت دارم
من به بوسه غمگین
به می رنگین
و
سر سنگین
عادت دارم
من به لب
سرخ شده از بوی خز اب
به شلاق
سرما زده پاییز
به غزلهای شاعران
کوچه باغ
عادت دارم
من به این عادت بی حساب و کتاب
سوالهای فقط سوال
رقص پیرمردکنار تاب
وجواب بی جواب
عادت دارم
من به این آفتادگی
بین من من
تفاوت بین زن و زن
درخت تیره تن
عادت دارم
من به مرغ سعادت
جمله شهادت
شهامت بی شهامت
حتی به خود عادت
عادت دارم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
|
تشکر
از لطف شما سپاسگذارم | |
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
|
تشکر
از لطف شما سپاسگذارم | |
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
|
تشکر
از لطف شما سپاسگذارم | |
|
ممنونم از لطف شما
خیلی بزرگی نمودیت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه و زاد روز ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت
امام جعفر صادق علیه السلام را به شما و تمامی مسلمانان جهان تبریک و شاد باش عرض می کنم