چهارشنبه ۷ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی ملکی الف
|
از بودنت سرشار کن دنیا رو واسم
ای کاش سرمستم کنی با چشمِ زیبات
تا غرق چشماتم دلم ساحل نمیخواد
باید که لبریزم کنی از موجِ دریات
مفهومِ این دنیای ناآروم هستی
وقتی نباشی زندگی ارزش نداره
آزاد کن زنجیرِ دلتنگی رو از من
با من بمون وقتی دلم در انحصاره
آشفتهام، دلدادهام، دیوونه حالم
امشب بیا تا با وجودت جون بگیرم
لبهای خندونت پر از احساسِ خوبه
تصمیم دارم واسه لبخندت بمیرم
این فصل وقتی با تو باشم شاعرانهس
چون هر دوتامون زادهی پاییز هستیم
من با تو دائم حس و حالی خوب دارم
اینجا که باشی تا ابد پر شور و مستیم
این دلبریهایی که کردم منطقی بود
محتاجِ چشماتم که شعرم عاشقانهس
معلومه زیبا مینویسم، وقتی عشقت
زیباترین مضمونِ من در یک ترانهس
شاعر: مهدی ملکی الف
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود زیبا و ارزشمند نگاشتید زنده باشید