بسم الله الهادی الخلائق الی النور
شرح حال
ما کجا و الف قامت دلدار کجا است
ما کجاییم و تمنای قد یا ر کجا است
چشم آلوده نظر از رخ جانان دور است
با چنین چشم دگر مهلت دیدار کجا است
لاف عشق و روش جرم و ریا پیمودن
غایت این ره و این شیوه رفتار کجا است
در جهان مردم بی مایه کجا می فهمند
قیمت و ارزش آن گوهر شهوارکجا است
روزگار غم و حرمان و تبهکاری و شرم
عمر را برد بگویید که زنهار کجا است
آتش کوره ظلمت دل و جان را سوزاند
مدد و یاری آن یار مددکار کجا است
شغب و شهوت و حرص و هوس و آز و دروغ
مخلص جانم از این منزل دشوار کجا است
یا رب از نفس مرا حفظ کن و رحمی کن
نیک دریافته ام عاقبت کار کجا است
مگرم مهدی زهرا (علیهم السلام)به نظر باز خرد
ور نه امید نجات من بدکار کجا است
با چنین نقص در ایمان و عمل وای به ما
اعتنای خوشی از حضرت دلدار کجا است
رستگاری همه در دایره مهر علی ـ(علیه السلام) است
لیک شایستگی گردش پرگار کجا است
غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیست و پنج فروردین یکهزار و سیصد و نود و دو خورشیدی
سوم جمادی الثانی 1434 هجری قمری
دفتر شعر شیدایی
۵۶۷
موفق باشید .