جمعه ۱۱ آبان
پرواز عشق شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۱۲۳۸۶۸
بازدید : ۵۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
پرواز عشق
دلبر شیرین و یار نازنین و مهربان
می درخشد نام تو در قلب و روح و ذهن و جان
با حضورت یافته این زندگی رنگی دگر
عشق تو آورده شوری بی نهایت در جهان
در قدومت ناله های بلبلان گل می کند
می برد دل را به سوی گوشه جامه دران
با زبان زبانی می کند اقرارِ عشق
در وجودم هر چه هست از آشکارا و نهان
ذره ذره بند بند از مهرورزی هستی ام
می گراید باز مشتاقانه سویت هر زمان
مهدی این بیهوده گویی بس کن و با او بگو
ناتوان است از حکایت این زبان و این بیان
دستهایت را به من ده چشمهایت را ببند
تا به بوسه پر کشم بی بال سوی آسمان
#مهدی_رستگاری
بیست و هشتم شهریور سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۹۴۱
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی عزیز | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس جناب اکرمی عزیز | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود