جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اعظم اکبری( افسانه)
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری( افسانه)
|
آن لحظه!
که از چشم تو چون اشک
چکیدم
شکستم.....
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
ممنون از حسن نظر شما | |
|
درود بر شما | |
|
سپاس | |
|
درود | |
|
درود. ممنون از حسن نظر شما | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد عزیز | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما