جمعه ۲ آذر
ایرانیم شعری از علی شیری
از دفتر قصهی دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۶ شماره ثبت ۱۲۳۷۷۹
بازدید : ۱۳۹ | نظرات : ۲۲
|
|
(ایرانی)
ایرانیم ایرانی نماد استقامت
ایرانیم ایرانی غیوروباشهامت
ایرانیم ایرانی سروقامتی آهنین
ایرانیم ایرانی شجاع رویزمین
ایرانیم ایرانی جویای نام وآواز
ایرانیم ایرانی سربلندوسرفراز
ایرانیم ایرانی اندیشمندوپرهنر
ایرانیم ایرانی ارزشی همچوگوهر
ایرانیم ایرانی شیرم هنگام پیکار
ایرانیم ایرانی مخزن علم وایثار
ایرانیم ایرانی پتکی برسر دشمن
ایرانیم ایرانی بایک افق روشن
ایرانیم ایرانی بی پروا و آزاده
ایرانیم ایرانی باقامتی ایستاده
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشمااستادعزیزممنون ازاظهارلطفتون | |
|
سپاسگزارم ازلطف ومرحمت شمابانوی فرهیخته وگرانقدر | |
|
تشکرمیکنم ازلطف وعنایت شمابانوی گرانقدر | |
|
سپاسگزارم از بذل توجه شمابانوی بزرگواروفرزانه | |
|
درودبرشماجناب اکرمی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده باد ایران عزیز