يکشنبه ۴ آذر
ماستم را کیسه میکنم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ۰۶:۲۳ شماره ثبت ۱۲۳۶۳۹
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
ماستم را کیسه میکنم
ستاره ها ریسه شدند
مثلِ یه عالَم لامپ های ،
ریزریزِ ریسه ای
مهمونا هم ریسه شدند
باید کنم ماست ام را ،
بی شک کیسه ای
ماست ام را کیسه میکنم
سیمان را لیسه میکنم
به دورش آجر میچینم
تا نکند آلوده شود ،
دامنِ ماکسیِ پُر از پلیسه ای
دگر کسی به فکرِعقل و فکر نیست ،
دراین زمانه ی شدیداً لَت و پار
اعمال و رفتارهاست همه غریزه ای
چونکه دگر اندیشه نیست ،
میانجی بینِ این و آن
حرفها دگر نیست ،
حرفِ تازه ای
جز مَنگ و بَنگ ،
نیست مابینِ جوامع ،
حرف و فکرِ تازه ای
بهمن بیدقی 1402/2/30
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس رحلت دلیل خلقت و شهادت حُسنِ عالم وجود تسلیت باد | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید از لطفتان ممنونم سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
28 ماه صفر مصادف با
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبی(ع)
را به عموم مسلمین جهان خصوصا همراهان عزیز شعر ناب
تسلیت عرض میکنم