پنجشنبه ۱ آذر
عزیز دردونه! شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ۰۲:۱۰ شماره ثبت ۱۲۳۶۰۷
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
عزیز دردونه
کی جز تو میدونه
چرا توو این خونه
این دل دیوونه
همش برای تو
ترانه میسازه
ترانه میباره
ترانه میخونه
عزیز دردونه
گل توو گلخونه
عطر زلال تو
هوای بارونه
دلم توو عطر تو
ترانه میباره
ترانه میخونه
عزیز دردونه
چراغ این خونه
برق نگاهت که
دلو بلرزونه
دلم واسه چشمات
ترانه میسازه
ترانه میخونه
عزیز دردونه
گل توو گلخونه
چراغ این خونه
از این که اینجایی
دلم چه ممنونه
دلی که میدونه
فقط به عشق تو
ترانه میسازه
ترانه میباره
ترانه میخونه
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام شبنم بانوی ارجمند
زیبا و مهرپرور نگاشتید