پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
روزها را می سپارم دستِ شب با چشم تر
بوسه هایت هم علاج این دل بیمار نیست
وقت دلتنگـی هــوایِ بودنت کــردم ولـــی
همدمی دلسوزتر از کاغذ و خودکار نیست
حال و روزم را که دیدی، شانه خالی کرده ای
گفته بودی:«تکیه گاهی بهتر از دیوار نیست»
خیـــره شو در چشم من تا از نگاهــم بشنـوی
حرف هایی را که می دانی کم از اقرار نیست
بی خیـــال روزگاران، هـــرچه کـــرده با دلت
زندگی کن، زندگی کن؛چاره جز تکـــرار نیست
#بهـــاره_طــــلایــی
🍇🍇
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر ادیب ارجمتد سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏 | |
|
استاد ارجمند، درود ها سپاس از محبتتون🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و مهر بانوی ادیب سپاس از نگاه زیباتون
♥♥♥🙏🙏🙏 | |
|
درود، ایام بر وفق مراد دلتون🌹🌹 | |
|
درود و ارادت جناب علامیان ارجمند سپاس مهرتون، همچنین
🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🌺 | |
|
سپاس از مهر نگاهتون ادیب گرانقدر درودها برشما🙏🙏🌺 | |
|
درودها بانوی مهربان♥♥♥ سپاس از مهرتون♥♥🙏 | |
|
استاد ارجمند درودها سپاس از نگاهتون🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود