خدا رو شکر خیالم راحت شد نازنینم
درباره ی نقد اثر که حرف بسیار است و حق با شماست نازنینم 💖
البته نقدهای زیبایی از اساتید گروه خوانده ام از شما ادیب گرانقدر م و دیگر اساتید که اشراف به شعر دارند .
در اشعار کلاسیک که منتقد باید آشنا و اشراف کامل به نکات قواعد دستور زبان فارسی و ارکان و اوزان عروضی را داشته باشد.
نقد گستره ی وسیعی دارد ،
فوکویاما" اندیشمند پُست مدرنیست در باره ی نقد می نویسد:"نقد، روش بررسی، در فرایند گیرنده گی و دهنده گی ذهن است که در ارتباط دو سویه با نگرش نقادانه و ماهیت اثر شکل می گیرد.
یعنی روی کرد سازنده ، بین منتقد و نقد شونده.
و فقط تحلیل و یا برداشت شخصی نیست بلکه آگاهی داشتن از تئوری و نظریه های جدید در حوزه ی نقد و بررسی بدون حُب و بُغض و یکسو نگری. تصفیه حساب شخصی در نقد جایگاهی ندارد .
و حتی قطعی انگاری در هنگام نقد هم جایی ندارد.
یک بررسی است،همه جانبه و مبتنی بر ویژه گی های مثبت و منفی اثر.
و برهم زدن هنجارهای متعارف و سنتی در حین ارزیابی و ارزشیابی و هنجارشکنی های آگاهانه
و خلاصه گویی منتقد .
صمیمانه سپاسگزارم از شما استاد مه بانو الهه ی احساس عزیزم ❤️🙏💎🌸🌹🌻🌻
اجتماعی زیبا و با شکوه بود