پنجشنبه ۲۴ آبان
پنج دوبیتی عاشقانه شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۸ شماره ثبت ۱۲۳۰۰۱
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
بی پروایی
اگر چه باز گردیده مشوش
دل از رفتارهای ناگوارش
مرا پروا ز عشقش نیست ای دوست
چو پروانه که آید سوی آتش
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
****
درماندگی
به شب درمانده بودم از غم یار
فتادم گوشه ای بدحال و بیمار
نسیم صبحگاهی آمد و داد
نجاتم با غبار کوی دلدار
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
****
جان شیرین
دلم پر گشته است از مهر یارم
در آغوشم چو او را می فشارم
به اندک ناله ای گوید عزیزم
تو را چون جان شیرین دوست دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
****
غروب بیقراری
دمادم در #غروب #بیقراری
شود طی لحظه های غمگساری
کند غم بیشتر یاد زمانی
که این دل داشت محبوبی و یاری
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
****
آبادی عشق
بیا تا این دو روزه شاد باشیم
ز موج غصه ها آزاد باشیم
خرابی جهان اصلی است ثابت
بیا با عشق هم آباد باشیم
۹۲۲
****
#مهدی_رستگاری
دفتر شعر روزگاران
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی عزیز. ممنونم از عنایت و لطف شما : | |
|
لطف دارید. ممنونم | |
|
درود و سپاس جناب سلیمی عزیز. نهایت لطف شما است | |
|
درود و سپاس جناب مهدی پور گرامی. لطف عالی پاینده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند
دستمریزاد