يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۰۷ شماره ثبت ۱۲۲۸۶۷
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
معنی زندگیت من یافتم
دل به دیدار دلت من باختم
معنی زندگیت این بوده
که خیال باورت را ساختم
معنی زندگیم را یافتی
همه ی شور مرا دریافتی
عشقی از جوی دلت شده روان
تو به دریای دلم راه یافتی
صبح امید منی از پس ابر
من ایوبم و تویی آن کوه صبر
پی پروانه شدن میگشتم
شدم آن طعنه ی معروف به گبر
در خرابات کهن، گنج منی
سایه سترگ و مغرور منی
شدی آن نگین انگشتریم
تا ابد حلقه ی انگشت منی
خزر رسولی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما استاد بزرگوار🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از نگاه زیبای شما 🌺🌺 | |
|
سپاس از لطف شما استاد گرامی 🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از حسن نظر شما گرامی | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🌺🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود