يکشنبه ۲۷ آبان
دوری شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۸ شماره ثبت ۱۲۲۲۱۰
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
یا که تموم زندگی بودی
مثل خوابای تو بچگی بودی
تب تندی بودی که گذشت ازم
اما من دلم میخواد بیای پیشم
هر جای کنج اتاقم بوی خاطراتته
هنوز حست میکنم میدونم که تو یادته
لب ساحل که میرم خیره به موجا که میشم
تو خیالم موج موهاتو فقط دست میکشم
شن ساحل ،زبریِ سرد نگاه تو شده
غربتِ غروبِ پاییز ،تکیه گاه تو شده
تو از این قائله کِی دست میکشی
بگو که دلت میاد، دست منو پس میکشی
من هنوزم به نفسهای تو بنده' نفسم
اگه اینبار بگی نه، منم نفس نمیکشم
شب تاریک رو ببین ماهِ خودش رو داره
منِ شب رو تو بتاب که ماه پیشت کم می آره
تو بگو قفل کدوم کلید شده دوری ما
بگو بازش میکنم هر چی بگی، فقط بیا
روزای تلخ جدایی رو به آخر برسون
تو بیا دوباره، این نازو به آخر بکشون
خزر رسولی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استاد گرامی 🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از لطف شما استاد ارجمند 🌺🙏🏻🌺 | |
|
متشکرم از لطف شما استاد ارجمند 🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف شما استاد ارجمند 🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف شما مهربانو 🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از لطف شما گرامی 🙏🏻🌺 | |
|
سپاس از نگاه شما مهربانوی عزیز🌺🌺 | |
|
سپاس از نگاه زیبای شما مهربانو🌺🌺 | |
|
تشکر بیکران از لطف شما ارجمند🙏🏻🌺 | |
|
متشکرم از لطف شما بزرگوار🌺🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض می نمایم
عزاداری ها قبول
التماس دعا