همه جا مينگرم و تو را ميبنم
تو به لبريز ترين فاصله ها ميماني!
همه جا ميگردم پي تو ميجويم؟
در كدامين قفس پنجره ها پنهاني؟
نفسم سنگين و قدمم لنگ و ضعيف!
تا به كي در پي تو اين همه سرگرداني؟!
خبر درد مرا به فلك ميگويند
آن پري يا كه فرشته شايدم انساني!
من كه از هجر تو يكدم نياسودم نيك
به گمانم همه را خوب خودت ميداني!
لحظه ها در گذرند و روزها خاكستر
خسته ام از غم اين جمعه هاي طولاني