جمعه ۲ آذر
رسیدیم شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۱۲۲۵۵۱
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
رسیدیم به هم
آنگونه که شبنم
به گلستان پُر از گل
یا پرستو
به دشتی پُر از
سوسن و سنبل
یا شقایق که نیازش
به نم سرد
یا قناری
که پُر از چهچهه درد
رسیدیم به هم
آنگونه که صبح
میرسد از راه
یا که چشم میگشایی
از پس یک خواب دلانگیز
رسیدیم به هم
تا که جوبار شود
چشمه خورشید
دشت خشکیده
بجوشد به برش
سنبل و نسرین
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شاهزاده خانم عزیز ممنونم از راهنمایی شما مرسی که به نوشنه های من هم سر می زنید | |
|
درود برشما پتینده باشید بزرگوار | |
|
درود بر شما سپاس فراوان از توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.