سلامت میکنم یار قدیمی
منم آن کهنه غمخوار قدیمی
سلام ای نازنینم در چه حالی؟
جدا از یار و غمخوار قدیمی
به یاد خاطرات خوب دیروز
نشستم کنج دیوار قدیمی
تمام خاطراتت بر سرم ریخت
خمیدم زیر آوار قدیمی
خبر داری چه حالی دارم امشب؟
وخیم است حال بیمار قدیمی
تمام لحظه ها در خاطرم ماند
چه شیرین.مثل یک خواب قدیمی
جوان بودیم و عاشق.خاطرت هست؟
منم آن رفته از یاد قدیمی
رفیق لحظه های خوب دیروز
منم آن رفته بر باد قدیمی
سکوتت را به فریادم بیاویز
سلام ای کهنه فریاد قدیمی
سلامت میکنم باشی سلامت
به پاس عهد و پیمان قدیمی
به یادت زنده ام با اینهمه درد
سلام ای کهنه درمان قدیمی
...................................................
این ترانه را در جواب ترانه زیبای ستار(سلام ای کهنه عشق من...)سرودم.البته نمیدونم شاعرش کیه.
اگر قافیه ها مشکل داره ببخشید خودتون.نخواستم حس ترانه از بین بره.واقعا هر کلمه دیگه ای به کار میبردم احساسمو منتقل نمیکرد.البته من هیچوقت مفهوم شعرمو فدای قافیه و ردیف نمیکنم.هر چند خیلیها با اعتقاد من مخالفند.و قوانین براشون مهمتره.اون خیلیها دیگه ببخشند دیگه...