سه شنبه ۶ آذر
قبله عشق شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۱۲۲۴۲۹
بازدید : ۲۸۳ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه المهیمن
قبله عشق
کربلا قبله هر عاشق بیپا و سری است
دل من در طلبش بسمل بی بال و پری است
در محرم که جهان غرق عزا میگردد
روح هر لحظه به پرواز به دیگر سفری است
اشک میآید و میبارد و در هر لحظه
چشم بارانی من شاهد سیل دگری است
هر نظر خیرگی چشم به آفاقی دور
هر نفس ناله بیتابی و خونین جگری است
میگریزد همه شب از غم او خواب ز چشم
کل شبها به عزاداری و ماتم سپری است
آن زمانی که در آن تیرگی ظلمت شب
در زوال از تپش پرتو سرخ سحری است
میزند صیحه به آفاق جهان هاتف غیب
کربلا معجزه عشق به جاویداثری است
جذبه عشق وی آن قدر بزرگ است که در
پیش این عشق جهان چیز کم و مختصری است
این حسین است که عالم همه دیوانه او است
مهدی این ذکر خوش هر دل صاحب نظری است
#مهدی_رستگاری
دوم مرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و چهار ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی
دفتر شعر شیدایی
۶۳۴
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از عنایت شما جناب استکی عزیز | |
|
یا ابا عبدالله آنی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه سلام و تحیات حسینی و سپاس از عنایت شما | |
|
درود و سپاس جنابراکرمی عزیز | |
|
درود و سپاس فراوان | |
|
درود و سپاس جناب نیازی عزیز | |
|
درود و سپاس بانوی گرامی و تشکر ویژه از مهمان نوازی شایان شما در صفحه این شعر | |
|
درود و سپاس جناب حاجی پوری | |
|
درود و سپاس فراوان بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی زیبا و شورانگیز بود