يکشنبه ۴ آذر
تغزل شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۲۶ شماره ثبت ۱۲۲۳۸۰
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تغزل
شعرم ز دوست داشتنت ،
پُر از تغزل شده
شعرم ز آن خواستنت ،
پُر از توسل شده
پُرشده ام زِ ایمان
همه افکارِ موهوم ،
پُر از تنزل شده
ز خنده هایی شیرین ،
پُر از تبسم شده
ز رؤیاهایی شیرین ،
پُر از تجسم شده
تمام شک های دلم ،
پُر از تزلزل شده
تزلزلِ شک هم ،
بدونِ هیچ شک ، یعنی ایمان
برای این ، درونِ مجلس ام ،
که جای شور است و،
جایی برای شُور است
یکریز تحصن شده
تحصنی پُر ازتسلسل شده
اول مسلسل آمد ،
بعدش به توپ بستند
اراده ام ،
همانجا که نشسته بود ،
نشسته مانْد بی تکان
شاید برای این بود ،
روحم که ازتن جدا شد ،
به لطفِ آن مرگِ خوش ،
دیدم که روح خوبم ،
پُر از تفضّل شده
بذر عقیده هایم ،
به لطف آنهمه نشر،
پُر از تکثر شده
روحم چه شیرین شده ،
زشدتِ عقایدی عسل وار
دم بدم دیدم آنرا ،
پُر از تلذذ شده
بهمن بیدقی 1402/4/18
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای فتاح بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای محمدنژاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم
| |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.