یکطرف الغوث ناب و
یکطرف آلات آب
این جهت عقبای باز و
آن جهت دنیای ناز
یکدرش جنت فروغ و
آن درش جهنم بلوغ
راست شعرم اولیائ و
چپ گرفتن اشقیائ
اهل حق شد آفرین و
اهل باطل لعن دین
با حسینی یا شهید و
بی حسینی مرگ چید
~~~~~~~~~
میخواستم به حرمت این روزها
چیزی نگویم جز شرح اینایام
ولی ...
عیب ما در این ست
که تکلیف را فراموش
خداوند اینهمه در باب نماز
حلال و حرام دستور ،
افسوس از لقمهای ...
نمیدانم بااین عدد ۴ درصد
۸، ۱۰ ، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ ...
...الاآخرسود
معنایش ؛
پس ربا
واژهای قانونی ست ؟
کسی سفارش نمیدهد ،
معتمدی دلسوز !
پ . ن
حسین جان به جانت ز جانم اگر
هزار تکه بازا زبانم اگر
نباید نخواهد نگوید وغیر
و جانم ز جانت جهانم اگر
این ایام جان سوز و فکرافروز را خدمت همهی آزادگان جهان
بالااخص دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و پیروان مکتب حضرت ابااعبدالله الحسین(ع) تسلیت عرض ، انشاالله که همهی ما از رهروان و راهپیمایان راه حق شویم و مسیر روشن هدایت را طی کنیم
آروین
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض می نمایم
عزاداری ها قبول
التماس دعا