جمعه ۲ آذر
زندگی افسانه بود شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۱۲۲۱۲۸
بازدید : ۳۴۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
آسمان آبی و
ابرهایی بس سپید
عطسه کوتاه باد و
راه کوههای جدید
دسته سار و کلاغ و
یک چمنزار نحیف
در میان سینهام
غوغای یک آه ضعیف
رد برفی مانده بر بالای کوه
همچو یک خاطره که میماند به روح
بیهوده بود هرچه زدیم ما بر درش
زندگی افسانه بود و
قصهها پرداختیم
از برای ساختنش
- پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاهزاده خانم گرامی پاینده باشید به مهر | |
|
درود بر شما آرزوی سلامتی دارم برایتان | |
|
درود برشما سپاسگزارم از نگاه شما پاینده باشین | |
|
درود بر شما این کوچکترین رو شرمنده کردین ممنونم از شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.