يکشنبه ۴ آذر
دنیا محتاجه به دعاشون شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۱۲۲۰۲۶
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دنیا محتاجه به دعاشون
قَسَم به کفترای ،
خوبِ صحن وسرای، امام رضا و،
بَغ بَغ بَغواشون *
به راهیانِ نورِ توبه و،
اشکهای خوبشون و،
شرمندگیِ رخسار لبوشون
به سقاخونه و،
دشت کربلا و،
بچه ها و آب و،
شرمندگی وغیرتِ عموشون ،
که دنیا ،
محتاجه به دعاشون
ای راضی به هر رضای یار،
امام هشتم !
ذکری مرحمت کن !
تو برامون و براشون
دعا کن تا که نشکنه ،
حرمتِ پروانه گی هامون و،
کبوترانه گی و شاهپراشون
دعا کن تا ابد بمونه اینجور،
قلبهای طلاشون
دعا کن شفاف بمونه ،
اینهمه جلاشون
تا به معراجی رسند ،
درغارِ تنهایی شون و،
هریک درغارِ حراشون
تا که نورانی شویم به ذکر و سجده
در سرامون و، خانه و سراشون
تا پُر از مِهر شود ،
دلامون و دلاشون
تا پُر از علم شود ،
مغزها به سرامون و سراشون
*بغ بمعنای خدا
بهمن بیدقی 1402/4/6
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سلام بر کربلائیان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای کاظمی نیک بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار محبت دارید سپاس بیکران از لطفتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای محمد نژاد بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاس
| |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر سپاسگزارم از لطف و مهر بیکرانتان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.