جمعه ۲ آذر
آه شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۱۲۱۸۷۷
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
دنیا
به ما
مجالِ
آه کشیدن
دورِ هم
نداد
#نفیسه_کلهری
برای....🖤
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو زیبا و تلخ و حق پرداز سرودید زنده باشید
روزگاران تان به مدد الهی شاد