سه شنبه ۱۵ آبان
این منم ؟ پس کیستم؟ شعری از امیرحسین بنایی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۱۲۱۸۳۶
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر امیرحسین بنایی پور
آخرین اشعار ناب امیرحسین بنایی پور
|
این منم؟ پس کیستم آگه ز خود من نیستم
آینه مانده مردد امشب این تصویر و فردا نیستم
من کجا ماندم شبی را تا که جا ماندم در آنجا
ای همه حرف و حدیث آشفته حالی ؟ نیستم
تو برو کعبه عبادت کشتگان بت را شکستند
مانده ام تنها در بت خانه اما آینه ؟ من نیستم
یارم آمد ز سفر نشناختم گویم نمیدانم که ام
گوید اما ساکت ِ تنها و عاشق پیشه این هم نیستم
پدرم آهسته می آید جلو ساکت کجایی خنده رو
نیش خندی میزنم می سوزد و زیر لبم من نیستم
خواهرم آه کشید پدرم داد زد و آینه را خورد شکاند
خود شکن آینه را زنگاری از من نیستم من نیستم
بی وفا یارم نشست آنجا بر تصویر خوردم در خزان
گوید اما این همه بغض و کنایه راحت اما نیستم
مادرم هر شب برایم قصه ای میگفت و فردا از همان
او نمیداند که میدانم که اینها هست و من هم نیستم
کعبه تنها در دل و عاشق خیال خام راهی در سفر
او صدا میزد و یارب الهی آمدم تنها و این هم نیستم
|
نقدها و نظرات
|
بسیار متشکرم از نظر شما باید بیشتر مطالعه کنم 💞💞💞💞 | |
|
ممنونم از لطف شما انشاا به امید روزی که شعر خوب بگیم 💓💓💓 | |
|
ممنونم خانم زند عزیز خیلی لطف دارید❣️❣️❣️ | |
|
بسیار عالی استاد متشکرم 💓💓💓 | |
|
بسیار عالی نظر لطف شماست 💞❣️💓 | |
|
بسیار عالی حتماً ممنون از لطفتون 🌺🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
برای شعر شدن به عروض و قافیه نیاز دارد
نیستم ردیف است