پنجشنبه ۱ آذر
فریاد سکوت شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۴۶ شماره ثبت ۱۲۱۸۲
بازدید : ۱۴۴۹ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
فریادِ سکوتِ باغبان
شنیدنی بود!
وقتی
هنگامه ی
هم دستی ِیاس و شب بو
قلب ِآسمان
را لرزاند
و غنچه های داغ دیده
بر تن ِ زمین رویاند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.