يکشنبه ۴ آذر
لحظه های پُردلهره شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ۰۶:۴۹ شماره ثبت ۱۲۱۷۷۷
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
لحظه های پُردلهره
از اون عروسی شروع شد
بیب بیب بی بیب بیب
سیب سیب سی سیب سیب
گناه شروع شد از یک سیب
کارش کشید ، به یک پیپ
مایه ی تیپ شد آن پیپ
به مرور تار شد ریه ،
مثلِ اُتول، افتاد به ریپ
مریضی و مریضی
دستها رخنه کرد به هر جیب
دستِ غریب و آشنا
به هوش بیا شادوماد ! بسه دیگه رفتارِ چیپ
سوارِ ماشین که شد ،
عروسه به خودش گفت :
تیپِ شو ببین تووی جیپ
خطاها اضافه میشد
آماده برای جذب شد ،
ندامتگاه و دارالتأدیب
داماده که دیوونه شد
بالا پائینش میکرد یکریز،
کاپشن اش بود و اون زیپ
بالا اومدن سختش شد
قهقراش شد سراشیب
دنیایی بدون ترتیب
دنیایی با کلی تعقیب
دنیایی بدون ترغیب
بَدَک نبود تجزیه ش
مُرده شور بِبَره ترکیب
دیگه موقع مرگش بود
لحظه هایی پُردلهره
عزرائیل پرونده اش رُو،
بُرده بود برای تصویب
بهمن بیدقی 1402/4/6
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی ارجمند بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند ارجمند سپاس بیکران مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اصلانی ارجمند بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان راستش چون هرکلمه ای را در گوگل تایپ کنیم معنایش موجودست نیازی نمی بینم ، جز اینکه معانی مختلف داشته باشد و یکی ازآنها مدنظر باشد که معمولاً در ذیل شعر ، تایپ میکنم . شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیباست