سه شنبه ۲۹ آبان
بودن من ممکن نیست شعری از مهلا جوادی
از دفتر کلبه غم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۲۱۴۱۰
بازدید : ۲۴۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مهلا جوادی
|
هی به من فکر نکن بودن من ممکن نیست
در دل حادثه ها پلک زدن ممکن نیست
پیله ی ذهن مرا باز نکن میفهمی؟
که در این فاجعه پروانه شدن ممکن نیست
مرده ام غرق گناهی که مرا شاعر کرد
توبه ی مرده در لای کفن ممکن نیست
وتنم عابد درگاه غزل چشمی بود
بین این مَهلَکه ها ترک وطن ممکن نیست
لال باشم که تو باشی و نباشد حرفی
لال باشم که دگر حرف و سخن ممکن نیست
باز فریاد تو و من که فقط میگویم
هی سرم داد نزن داد نزن ممکن نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد جانم از نگاهتون به شعربنده | |
|
سپاس که خواندید امیدوارم در کنارشما استاد گرانقدر بیشتر پیشرفت کنم🌹 | |
|
سپاس از نگاه شما مهربان استاد | |
|
نگاهتون زیباست عزیزدلین استاد | |
|
بانو جان درکنار شما استاد بزرگوار درس پس میدم | |
|
نگاهتون زیباست استاد عزیزم | |
|
نگاهتون زیباست شاعرجان درکنارشما بزرگواران درس پس میدم | |
|
ممنونم بانو جان که بابنده همراه شدید و به شعرمن نگاهی انداختید سپاس از شما و نگاهتون استاد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بی نهایت زیباست از دا برامده و دلنشین
"پیله ی ذهن مرا باز نکن میفهمی؟
که در این فاجعه پروانه شدن ممکن نیست"
با آرزوی بهترینها برای شما