دوشنبه ۵ آذر
دنبال نشونه شعری از سید علی میرزایی
از دفتر عارفانه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۱۲۱۲۴۸
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سید علی میرزایی
آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی
|
یه کشتی تنهام تو قلب اقیانوس
دنبال نشونه ام یه ستاره یا فانوس
یه شعر فلسفی ام که درک نمیشه
هنر تو کالبدمه هیچ وقت ترک نمیشه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید