جمعه ۲ آذر
بغض شعری از گوهر کبود
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۰ شماره ثبت ۱۲۰۹۳۴
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب گوهر کبود
|
من سکوتی بی قرارم،
کاش فریادم کنی...
من اضطرابی فوران
من دریایی پر از موج
سینهای پر از دلهره،
کاش آرامم کنی...
من پر از حرف های ناگفته
کاش کلمه کلمه سخنم کنی...
من چون زخمی سر باز و خونین
کاش درمانم کنی...
من بغضی گیر افتاد در گلو
کاش اشکی جاریاَم کنی...
من طوفانی در دل کویر
بادی در دل چمنزارها
رودی حبس در پشت دیوار های سنگی
کاش آزاد و خروشانم کنی...
من درختی در وسط خشکسالی
گُلی در انتظار آب
روستایی دور افتادهِ بی امکان
کاش آبادم کنی...
کاش تمام حسرت هایم را،
ببینی و در دلت جایم کنی...
نفسی دهی و دوباره شادم کنی...
|
نقدها و نظرات
|
سلام خیلی ممنون، مرسی از نظرات زیباتون | |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
سلام خیلی ممنونم،مرسی | |
|
خیلی ممنونم | |
|
سلام جناب استاد کریمی عزیز🌼 خیلی ممنونم از حسن نظر زیبا و گذر پر مهرتان🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
💙💙💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
💐💐💐💐💐💐
🌼🌼🌼🌼
💟💟💟
❤️❤️
❤️🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
💙💙💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
💐💐💐💐💐💐
🌼🌼🌼🌼
💟💟💟
❤️❤️
❤️