پنجشنبه ۱ آذر
نقاله شعری از محسن گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۱۲۰۶۵۹
بازدید : ۲۸۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب محسن گودرزی
|
خیره به خورشید شدم
- غروب آمد
- خودم را در مرکز نقاله ایی یافتم
- یافتم
- آنچه باید
- در توهم نقاله آیینه ایست
- که شاید در خیال خود
- کامل شود این دوار
- اما چه سود
- آنچه کامل شد توهمی بیش نیست.
- چشمانم را بستم.
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
|
سلام عید بر همه شیعیان جهان مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.