يکشنبه ۴ آذر
جام شعری از محسن گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۱۲۰۶۲۱
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محسن گودرزی
|
در گیر و دار کلمات نبودن را آموختم
عاشق بدون احساس بودن را تجربه کردم
نور بنفش را به حضور دیدم
چاکرانش را به سجود دیدم
به شکرانه اش از جام نوشیدم
|
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید 💐💐