سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
دلسرودهی شما بسیار زیباست.
از موسیقی و آهنگ و وزنِ خوبی برخوردار است.
ردیف شعرتان بصورت جمله قشنگی هست (باید که دست و پا زد )
اما :
در برخی مصاریع ، هجا کم است .
شعر تان فاقد قوافیِ مشخص است .
کتاب های آموزش ساختار وزن و عروضی را مطالعه بفرمایید
چون استعداد شگرفی در سرودن شعر - بویژه غزل - دارید .
گاهی ( دلا ) به تقدیر ، باید که پُشتِ پا زد
در منجلابِ غم ( سیر ) باید که دست پا زد
گاهی برای بودن ، راهی دگر نباشد
آنگه رَوان در ( مَسیر ) باید که دست وپا زد
گاهی سراب باشد ؛ دریای ِ عشقبازی
( در حالتِ مرگ و میر ) باید که دست و پا زد
خون می کند دلت را هم عشق و هم جدایی
در این جدال ِ (شبگیر ) باید که دست و پا زد
گردابِ چشمِ مشکین ، غرقت کند چه آسان
( بر این نگاهت دلیر ) باید که دست و پا زد
شما شاعر فرهیختهکلام و جمیع شاعران ارجمند سایت می توانید هر دلسروده را قبل از ارسال به سایت ، به بخش مدیریت محترم ویراستاری بفرستید تا با
کیفیت ساختاری منسجمبیان در صفحه سایت باشد .
تیک نقد شعر خاموش بود ؛ بیش نمی نویسم .
دهه کرامت برشما مبارک
سلامت باشید و شاد